joi, 14 aprilie 2016

Să tac lângă tine

Dă-mi voie, în seara asta să tac lângă tine.
Să-mi înşir gândurile în luminițe pe-ntuneric şi să tac.
Să-ți sărut vorbele nerostite, una câte una, până-nfloresc ca fluturii şi zboară în înaltul viselor nevisate, ne-ncepute şi neînchipuite.
Să împart tăcerea la doi cu tine, înmulțind-o apoi cu doi ori de câte ori va avea nevoie să se simtă rotundă...
Ca să-ncapă în urechile tale ori ca să umple liniştea sau neliniştea mea... cu ea...
Astă seară dă-mi voie să tac o noapte-ntreagă lângă tine şi să respir poveşti la focul ce arde atât de feeric în şemineul inimii tale ce dogoreşte drept ... peste inima mea...

www.card-photo.com

Mulțumesc pentru lumină, pentru căldură, pentru atenție...

Mulțumesc că eşti, Iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu