joi, 27 februarie 2020

Despre a zâmbi...


Vreau să-ți povestesc ceva... Ce știu eu? Poate într-o zi îți va folosi și ție... sau poate că nu...

Să nu crezi despre mine că mi s-a șters zâmbetul de pe suflet și fericirea din ochi!

Erau acolo încă de când m-am trezit în anotimpul care se numește viață și acolo a rămas în permanență... Ba acum pare mai frumos decât era înainte...

Da, știu... uneori a fost un zâmbet cam chinuit, dar nu s-a șters. Era doar ceva mai schimonosit...
Mi s-au șters, pentru un timp, doar luminițele din ochi. Dar numai pentru o vreme...

Era pe timpul când am căzut atât de adânc că nu știam dacă am să mai pot să mă mai ridic vreodată...

Știi tu? Atunci când te prăbușești atât de jos, cerul e de mii de ori mai sus ca de obicei, iar nici una din mâinile pe care le vezi întinse nu ajung până la tine.

Ești singur într-un hău adânc din care vrei să poți crede că vei ieși...

Dar te simți prea neputincios ca să poți avea îndrăzneala să crezi că vei și reuși...

Toate vocile de încurajare pe care le auzi sunt departe și nu le înțelegi mesajul, iar Cerul e de mii de ori mai departe...

Însă acolo mai ai un alt cer, care ți se așterne sub picioare și te susține să nu cazi.
E cerul tău de vise pierdute, de lacrimi înghețate, de suferințe și deznădejdi care se întinde ca o oglindă sub picioarele tale și te sprijină.

Acolo îl găsești pe Dumnezeu.

Oglindește-te în El!

Te va arăta cu mult mai înalt decât ești și vei vedea și cât de puternice sunt aripile pe care El ți le-a dat ca să zbori în sus... către tine.

Dacă vreodată ai să cazi atât de adânc, nu închide ochii!

Ca să poți vedea cât e de frumos Cerul care te susține.

Să-ți fie cum eşti! 

Să-ți fie bine!

Oana Denis Rotariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu