luni, 30 martie 2015

Exercițiu de candoare

Zâmbesc și iubesc.
Refuz să-mi irosesc
Emoția pe trăiri inutile!
Nu consimt să fiu târâtă
Prin mocirla sufletelor
Ce zoresc spre groapă,
Fără Dumnezeu!
Prefer să culeg vibrația
Cântecelor privighetorilor
Sau tremurul vântului ce
Vibrează în jurul
Frumuseții florilor.
Îmi place să trec
Frământările lor
Prin bucuriile și tristețile mele
Și să le așez tihnit
În spațiile goale
Ce zac între cuvintele
Poemelor și poeziilor,
De pe hârtia nevăzută
Ale cărților fără coperți
Scrise sau nescrise
În inima mea...

Iubesc și zâmbesc.
Nu accept să-mi murdăresc
Gândurile cu idei inutile!
Nu primesc judecățile
Izvorâte din lipsa luminii
Sau din prea multul
Întuneric ce lâncezește
În mintea, în sufletul
Sau în viața cuiva...
Aleg doar să iubesc.
Și pun pe fugă toate
Smintelile și toate sentimentele
Absente care și-ar
Putea alimenta
Superfuu existența din bezna
Care clădește monumente
Și genuni prin negura
Inimilor golite
Consecvent de strălucire,
Bunătate și iubire
Care roiesc ca vulturii

După stârvuri...
Prin preajma mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu