sâmbătă, 11 aprilie 2015

Despărțire


El a plecat. Probabil că nu se va mai întoarce...

Oare de data asta chiar a plecat definitiv? Se pare că da...

Acum ce mă fac? Nu ştiu să trăiesc fără el, nu m-a învățat să respir şi alt aer în afară de al lui.

Oare cum se face să pot respira liber? Nu cred că aşa cum fac acum, fiindcă fiecare gură de aer îmi înțeapă plămânii şi inima... Mă doare...

Mă doare că a plecat. A spus că are pe alta.

Alta? De unde a apărut acea alta? Cum poate să mai existe o alta în inima lui? Ori poate că există doar alta. Doar alta???

Când a avut timp să se furişeze această alta acolo, în sufletul lui? Eu unde eram când s-a furişat?

Chiar aşa... Unde eram eu de i-am făcut loc să treacă pe lângă mine?

După toate sacrificiile care le-am făcut pentru el acum mă părăseşte... pentru o alta...

Ce nedreaptă e lumea, ce complicată e viața!

Şi totuşi, cu toate astea, eu încă îl iubesc...


www.card-photo.com


Da... după toate astea tu încă îl mai iubești.

Dar tot nu conștientizezi că iubirea e de fapt cadoul care ți-l faci zi de zi iubind.

Nu realizezi că iubirea nu e totuna cu atașamentul, cu dependența, nu pricepi că iubirea e acea stare divină, sublimă, minunată care te conduce spre desăvârșire.

Nu îți dai seama că în iubire nu există sacrificii, orgolii, rivalități... Orice acțiune percepută ca o corvoadă exclude iubirea din capul locului, e doar un nonsens...

Plângi, te tragi de păr și te dai cu capul de pereți pentru că el te părăsește pentru o alta.

Complet inadecvat și pe deplin degeaba, fiindcă el te-a părăsit cu mult înainte, atunci când ți-a slabit vigilența și n-ai observat că nu mai faci parte din viața lui, că nu-i mai rotunjești ca altă dată existența...

Acum el doar îndrăznește să-și întoarcă spatele și să plece grăbit.

Înțelege acum și odată pentru totdeauna că faptul că iubești nu-ți dă dreptul să împovărezi persoana iubită cu toate filmulețele pe care ți le faci zi de zi și le proiectezi asupra ei.

Iubirea e acea stare înaltă, pură, curată și liberă care nu subjugă sau sufocă niciodată pe nimeni...

Absolut niciodată și cu siguranță... pe nimeni...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu