joi, 3 martie 2016

Mulțumesc, pentru o nouă primăvara!

Una nouă, reavănă, caldă, altfel...

Eu sunt la fel de nătângă ca întotdeauna.

Încă îmi mai place să mai cred în iubire, în oameni, în sinceritate, în zâmbete, în primăveri...

Nu contează cum mi se răspunde la iubire.

Asta chiar nu are nicio importanță.

Până la urmă niciun bine nu rămâne nepedepsit şi e bine că e aşa.

Fiindcă noțiunea de bine e doar o altă percepție eronată de-a noastră, despre care Dumnezeu s-ar putea să aibă o cu totul altă "părere".

Mulțumesc aşadar lui Dumnezeu pentru astă primăvară!

Şi sper ca la anul să fiu un pic mai puțin nătângă, ori dacă nu mai puțin, atunci măcar mai altfel.

Fiindcă monotonia asta în a mă încăpățâna în nepricepere îmi scoate viața din ritmul bucuriei.

Iar asta nu-mi place nicicum, nicicând, nici de gând!!!


Nu-mi place deloc!


Oana Denis Rotariu
03.03.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu