miercuri, 24 iunie 2015

"Fii tu schimbarea pe care vrei s-o vezi în lume."

Iubeşte tu, zi de zi tot ce te înconjoară.

Fii tu bun zi de zi.

Fii conştient că tot ce vezi la celălalt se regăseşte de fapt în tine.

Vindecă tu toate smintelile ce se regăsesc în tine.

Nu mai tot arăta înspre celălalt, fii tu însuți bun, doar atât.

Oare ce s-ar întâmpla cu lumea dacă am face toți asta?

Ei bine DA... lumea ar fi un paradis.

Dar e riscant să fim toți buni.

Ne e teamă să facem asta.

Dacă am fi cu toții buni, n-am mai avea pe cine să aruncăm
vina neîmplinirilor noastre.

N-am mai găsi pe nimeni spre care să arătăm cu degetul.

Şi atunci alegem să ne bălăcărim de mii de ani în ignoranță, fără să mai evoluăm niciun pic, nicicum.

E mai comod să trăim ştiind că orice-am face vom găsi mereu un țap ispăşitor pentru toate nebuniile minților noastre.

Şi mult mai reconfortant, în acelaşi timp...

Nu-i aşa?
www.card-photo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu