miercuri, 29 iunie 2016

Centrul Universului sau Buricul Pământului



Fierbinte.
Soarele dogorăște, nisipul arde.
Marea e mare și e caldă. La fel de caldă ca apa de îmbăiat.
Cerul e Sus și e albastru.
Și e și jos și senin.
Se reflectă în apele Pământului.

La linia orizontului cerul sărută marea din ochii mei.
Doar la linia orizontului imaginației mele marea primește sărutarea cerului.
Ce frumos!!!

Ceea ce ne pare că vedem ne pare că e aievea.
Și suntem în stare să batem câmpii și să ne batem între noi până la ultima suflare pentru ce ne pare aievea.
Dar fiecare are altă pereche de ochi.
Și chiar de-am privi toți în același sens și direcție, tot n-am vedea toți același lucru.
Pentru că fiecare vede ce a scris în ADN-ul lui strămoșii propri, ce cunoaște, ce-i pare că e aievea ori că știe el.
Iar tot ce știe e îmbracat și învăluit mai apoi de imaginația proprie.
Interesant!!!

Intru în mare.
E limpede. De pe fundul mării sclipește în soare nisipul fin.
La picioarele mele peștișori sărută într-un dans lin tălpile mele și ale lumii.
La capătul lumii privirilor mele se unesc Pământul și Cerul.
Te iubesc, Doamne!

Inima mea pulsează în apa mării, care e conectată cu toate apele Pământului.
Te iubesc Universule!

Mă centrez în inimă.
Și brusc realizez că deși centrată în ea, inima care bate în pieptul meu NU e centrul Universului.
Și nu e nici măcar centrul lumii în care mă învârt.
Pare că inima doar conectează sufletul meu la Sufletul Lumii, direct la Iubirea Divină.
Și că de acolo mi se permite să iau zi de zi energie. Iubire curată și lumină.

Energia la care ne conectăm cu toții e unică, e pură.
Și își păstrează aceste proprietăți sublime doar dacă inima care o preia e curată.
Dacă inima care o preia ar fi imaculată atunci energia preluată ar curge nedistorsionat prin și către noi și lume.
Iar noi am fi capabili să accesăm nealternate cunoștințele memorate în ”Biblioteca din Inima Universului”.

Și deodată devine atât de limpede că a te centra în inimă, pe lângă altele,  înseamnă să ai șansa de a te bucura de energia pură din ”Sufletul Lumii”.

Devine atât de clar că Buricul Pământului nu există, că Centrul Universului e peste tot...

... Și că sunt doar strălucirea unui fir de nisip ce călătorește prin Universul din ele.


Meteora, Grecia, 27.06.2016
Fericită, plină de recunoștință  și de gratitudine pentru că i se permite să soarbă energie din energia prin care și pe care o manifestă și ... este...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu