miercuri, 8 iunie 2016

Vrei o relație de vis?

Ce mult si prost a evoluat omenirea!
 Astazi avem retete pentru toate.
Intram pe facebook ori pe google si fara niciun efort gasim tot felul de persoane, care mai de care mai avizate, care sa ne ofere dupa caz, retete infailibile pentru orice.
Absolut orice.
Dimineata la cafea e primul meu moment de tihna al zilei. Cateodata si ultimul.
Si cum moda dicteaza dintotdeauna, deschid facebookul si citesc pret de-o cafeluta ce mai scrie pe acolo... mai postez si eu cate ceva si apoi imi continui rutina zilnica.
Azi dimineata mi-au ajuns sub ochi cuvintele foarte argumentate ale unui "psiholog alfa" care oferea cu generozitate retete pentru cei care vor sa-si gaseasca jumatatea menita a completa armonios intregul.
Recunosc cu sinceritatea-mi caracteristica ca n-am citit mai mult de trei-patru fraze, asa ca puteti sa considerati ca n-am cum sa-mi dau cu parerea, fiindca e complet neavizata.
Cu toate astea pot avea curajul asumat de a pleda cu vehementa pentru ascultatul instinctului personal, in astfel de situatii.
Intotdeauna, fara echivoc si in orice circumstante atragem exact ceea ce avem nevoie in acele momente.
In ceea ce priveste relatiile, daca mereu ele seamana intre ele si mereu esueaza nu inseamna ca suntem lipsiti de noroc.
Daca povestea se repeta e pentru ca a ramas o parte neinvatata din lectia adusa de acele relatii nefericite.
Lectia e intotdeauna despre noi, nu despre celalalt.
Vrei o relatie armonioasa, sincera, pe gustul tau?
Nimic mai simplu: impaca-te cu tine si fii tu insati ori insuti.
Gaseste ce anume faci gresit sau care frica ascunsa in maruntaiele subconstientului tau te saboteaza.
Niciun psiholog, oricat de dibaci ar putea fi, nu e mai iscusit decat sinele tau sau decat Universul care intotdeauna stie ce-i mai bine pentru tine.
Vrei o relatie de vis?
Asculta-te, iubeste-te, fii sincera sau sincer cu tine, fii autentica ori veritabil.
Si fara doar si poate Universul nu va ezita sa-i ghideze fiintei potrivite pasii direct... inspre tine si inspre inima ta...
Fara indoiala si cu certitudine...

Un comentariu: