miercuri, 14 decembrie 2016

Cine are nevoie de rugăciunile noastre?

Nu știu mai nimic.
Dar când sunt într-o situație din care nu știu să ies, mă rog.
Astăzi m-am rugat și am și citit rugăciuni.
Unele de iertare, altele de mulțumire.
Unele pentru părinți, altele pentru frați, copii, soți, vrăjmași, binefăcători... pentru toate nevoile și nevoințele.
Apoi m-am așezat în liniște și am așteptat ca ele să se așeze prin mine.
Un gând a răsărit la marginea liniștii mele.
Oare pentru ce se roagă omul pentru binele personal, al unuia sau al altuia, ori pentru una sau pentru alta?
Oare Dumnezeu singur nu știe ce are de făcut pentru binele fiecăruia?
Are El nevoie de rugăciunea noastră ca să poată sau să știe ce să ne dea?
Dumnezeu n-are nevoie de rugăciunile noastre pentru a ne avea grija la fiecare pas.
Noi avem.
Fiindcă zi de zi când suntem cu gândul la El, o parte din noi se îndreaptă cu fața spre Lumină.
Fiindcă fiecare rugăciune din inimă mai curăță păcate prin noi.
Fiindcă fiecare secundă cu gândul la Lumină e o secundă mai puțin în absența ei.
Fiindcă fiecare moment de rugăciune e un moment de liniște în plus.

Fiindcă știm sau nu știm, suntem aici ca să culegem din tumultul de neliniști, secundă cu secundă, Liniștea...

Oana Denis Rotariu
14.12.2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu