marți, 27 decembrie 2016

"Lumea, așa cum am creat-o, este un proces al gândirii noastre. Nu o putem schimba fără să ne schimbăm gândirea." (Albert Einstein)

De fapt n-am creat-o noi, ci doar am contribuit la prefacerea ei.
Am construit și dărâmat după moftul nostru, am defrișat și asanat fără discernământ, am lăsat pământ nelucrat în paragină și am părăduit pământ unde nu era nevoie.
Am accelerat totul pentru ca să "trăim mai bine": să muncim mai puțin și să consumăm mai mult.
Mult mai mult, prea mult...
Să îmbogățim astfel și mai mult bogații lumii, iar noi să ne îmbolnăvim, uneori chiar iremediabil. Și pe noi, dar și Pământul.

Să fim cobaii marilor concerne farmaceutice care să profite de pe urma naivității noastre pentru bunăstarea lor.

By Iuliana Ojog
www.card-photo.com
Deci Lumea, așa cum a creat-o El, era perfectă.

Ceea ce vedem în fața ochilor noștri e rodul muncii noastre asidue, de atunci și până acum.
Felul cum noi am gândit să prefacem lumea, de atunci și până acum.
 

În consecință, dacă vrem să vedem alt film în fața ochilor, e suficient să schimbăm pelicula.
Recomandabil ar fi să alegem una mai bună.
Dar pentru a ști să alegem corect, cinstit, onest și cu smerenie în favoarea noastră și a Lumii, trebuie să ne lăsăm ghidați de El.


În tot și în toate, în orice gând, trebuie să-i facem loc Lui pentru a urni în sens potrivit prefacerea Lumii...

Mulțumesc Doamne pentru toate!

Oana Denis Rotariu
27.12.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu