duminică, 28 mai 2017

”Nu contează anii din viață, ci viața din ani.”

Ziua mea iar...Ce contează că trec anii cu repeziciune? Ce contează că eu trec prin ei cu nonșalanță?
Ce importanță are câți ani am împlinit? Oricum nu mă interesează acest aspect. Îmi pare lipsit de însemnătate, fără valoare și sens.
Însuși Abraham Lincoln afirma că: ”La sfârșit, nu contează anii din viață, ci viața din ani.”
Aș adăuga că nici la început, nici la mijloc și nici niciodată nu contează decât viața din ani.
Tot ce avem întotdeauna e momentul acum, clipa imediat următoare nu-i este promisă nimănui.
De valorificat la maxim întotdeauna e clipa.
Putem face din ea un moment de bucurie sau putem s-o trecem grațios cu vederea, fiind cu atenția în cu totul altă parte decât la viața care dansează prin noi acum.

Ziua mea iar...
A fost, a trecut... am trăit-o din plin...
Am înțeles în sfârșit că nimeni nu mă iubește pentru felul cum arăt ori pentru cine îmi pare mie sau lor că sunt...
Absolut toți sunt încântați de felul cum sunt veșnic îndrăgostită de viața de peste tot și cum o venerez pe cea care trece prin mine...
Iar ei sunt îndrăgostiți de viața lor oglindită în ochii mei...

Ziua mea iar...
Nicio îmbrățișare de complezență, nicio vorbă spusă din obligație...
Totul cald, real, autentic și pur.
Nimic meschin, nimic de fațadă.
Totul onest și sincer, de jur împrejur. Je jure!

Mulțumesc tuturor și  pe deplin! Pentru mine fiecare dintre voi în parte reprezintă un dar divin.
Oana Denis Rotariu
28.05.2017



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu