miercuri, 12 noiembrie 2014

Dă-le voie dorințelor tale să fie sincere cu tine!

Toată viața noastră, până la un punct gravitează în jurul verbelor  ”a dori” și ”a vrea”.


www.card-photo.com
Mergem într-o direcție sau alta pentru că dorim una sau alta.

De ce dorim una sau alta?

De ce ne dorim ca ceilalți să facă în așa fel încât să ne mulțumească?

Ca să ne simțim împliniți.

Deci împlinirea noastră ține de satisfacerea dorințelor... până la un moment dat...

Până în momentul în care te oprești pentru o discuție cu tine și te întrebi cu sinceritate:

”Ce vreau eu de fapt?”

”Să fiu mai sănătos - ca să mă simt mai bine?” 

”Să am relații potrivite - ca să mă simt mai bine?” 

”Să nu-mi mai fie frică să fac ce vreau să fac - ca să mă simt mai bine?”

”Să nu-mi mai condiționeze nimeni și nimic dorințele - ca să mă simt mai bine?

Apoi pot să mă întreb: ”Dacă mi se va îndeplini dorința/dorințele, ce aștept să obțin?”

Și răspunsul va fi imperturbabil: ”Să mă simt mai bine.”

Și oare chiar mă voi simți mai bine dacă obțin asta sau cealaltă? Sau acolo voi găsi o altă dorință care să mă conducă din nou și perpetuu spre mulțumire?

Deci, tot ce fac e pentru ca să mă simt mai bine. Tot ce fac, e pentru ca să mă simt împlinit.


Dacă ai putea alege o singură dorință care te-ar face să te simți împlinit pe deplin, care ar fi ea?

Dacă ai mai avea o singură zi de trăit ce-ai face?

Ce anume cauți tu în viața ta? 

Ce vrei tu de fapt de la ea.... ce crezi că vrea ea de la tine? 

Până nu-ți vei răspunde la aceste întrebări vei avea mereu senzația că mergi în derivă, că vii de nicăieri și te îndrepți spre niciunde...

Până nu vei intra mai adânc în conștiință, vei rătăci mereu într-un labirint de dorințe în căutarea fericirii...


Mulțumesc, Doamne, pentru toate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu