miercuri, 19 noiembrie 2014

Oare când vom învăța să ne respectăm unii ideile altora?

Ion Rațiu spunea într-un interviu televizat: ”Mă voi lupta până la ultima picătură de sânge pentru ca tu să ai dreptul de a nu fi de acord cu mine.”

De-a dreptul sublim.

Dar câți dintre noi suntem capabili să discernem și să digerăm acest adevăr măreț?

Nu mulți.

Majoritatea ne lamentăm și sărim unul la beregata celuilalt doar pentru că avem opinii diferite.

Dacă eu sunt de altă părere decât cea pe care o promovezi tu nu înseamnă că am ceva personal cu tine.

Dacă tu nu înțelegi ce spun eu nu înseamnă că eu nu știu ce spun, ci doar că deocamdată nu suntem pe aceeași lungime de undă...și e foarte probabil că nu vom fi niciodată...

Ce s-a întâmplat cu omenirea?

Se spune că suntem ființe raționale, așa umblă vorba.

Dar raționăm doar cu 3% din creier.

Restul deciziilor sunt luate de subconștient, de instinct, din lecții demult învățate.

Să dobândim din nou deprinderea de a ne asculta și pe noi și pe ceilalți!

Nu cu urechea... ci cu inima... 

Cu acea părticică deșteaptă a inimii noastre...




Să-ți fie bine, oriunde ai fi! Și  ție...



Mulțumesc, Doamne, pentru toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu