marți, 10 mai 2016

Mereu altcineva

De multe ori în viață mi-am dorit să fiu ca altcineva.
Ori de câte ori priveam o femeie care avea un corp divin aş fi dorit să fiu în pielea ei.
Cred că aproape orice persoană de sex feminin visează să fie altcumva decât este; de cele mai multe ori mai slabă, că restul se mai rezolvă în general cu câte un şmac bine plasat.
Ajunsă la un pic mai multă înțelepciune am constatat că nu forma încântă un alt suflet, ci conținutul.
Lumina care ni se revarsă din priviri, căldura emanată de sufletul prea plin poate eclipsa oricând o bucată de carne goală, frumos croită.
Asta numai dacă ne pare imperios necesar să intrăm în asemenea competiții.
În definitiv nu suntem bucăți de carne umblătoare, ci mult mai mult decât atât.
Şi-odată ce ne trezim din vis şi încetăm a ne mai identifica cu forma, dobândim libertatea de şti şi de a putea trăi cu-adevărat.
Până atunci jinduim să locuim într-un alt trup, în care nu avem habar dacă ne-am potrivi, dacă am face față, casă bună, ori dacă am putea călători în el... înspre evoluție...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu