miercuri, 26 aprilie 2017

Bărbații nu mai știu să facă curte și femeile nu mai știu să primească complimente și flori...

Ce vremuri, Coane Jenică!

Trăim cu atâta viteză că în goana noastră vântul vitezei ne zburlește și cei șapte ani de acasă și tihna și zâmbetele.

Nu mai știm să facem nimic ca lumea, ca oamenii, ca odinioară...

Mi-e dor de odinioară! Recunosc, sunt nostalgică. Ei și ce? A fi nostalgic e un lucru rău? Da... că trăiești în trecut ai să-mi spui...

Da, ai dreptate. Dar de fiecare dată când scot nasul afară și dau piept cu prezentul îmi pare atât de rece, de-mi vine să mă bag la loc sub plăpumioara amintirilor.

Acolo bărbații încă mai știau să fie cavaleri și știau să facă curte o viață întreagă pentru a intra în grațiile doamnelor.

Și chiar dacă nu de fiecare dată era vorba de aceeași doamnă erau iertați cu ușurință. Nu știu de ce.

Poate de dragul de a nu pierde deprinderea. Habar n-am.

Cert e că oamenii stăpâneau bine arta de a cuceri... inclusiv consoarta din ograda proprie...

Acum florile sunt oferite și primite doar cu ocazii speciale. Uneori pot lipsi chiar și-atunci. Preferăm să dăm un plic cu bani sau un card. Și asta numai și numai dacă avem vreun interes.

E mai ușor decât să-ți bați capul cu ce ai putea oferi ca să-i placă inimii pe care vrei s-o fericești.

De ca și cum vederea banilor ar putea ferici pe cineva...

De ca și cum a dispărut inventivitatea și dorința de a oferi bucurie din lume...

De ca și când nici păpădia nu mai crește în bătătura sufletelor noastre...


Bărbații nu mai știu să facă curte și femeile nu mai știu să primească complimente și flori...

Nu și bărbații mei... Slavă Domnului!

Oana Denis Rotariu
26.04.2017

Spring in B&W, www.card-photo.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu