marți, 4 aprilie 2017

Nu-mi doresc să fiu în viața ta


Nu-mi doresc și nu mi-am dorit niciodată să fiu în viața ta.

Cum nu-mi doresc nici ca tu să faci parte din ceea ce ai putea crede că e viața mea...

Fiindcă dincolo de dorință, de departe, eu sunt viața ta.

Iar dincolo de imaginație, tu ești viața mea...

Departe de dorințe și vise... cu tine-aș vrea doar o poveste cu final fericit...

Atât și nimic mai mult...

Sper că m-ai înțeles bine... Dacă nu, îți mai explic o dată... Îți explic chiar de mai multe ori...

De câte ori va fi nevoie... până dispar dintre noi toate vorbele și cuvintele... 

                                                            ... și rămâne la final... doar povestea...

Oana Denis Rotariu
04.04.2017
 
03.04.2017
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu