luni, 9 iunie 2014

Te invit la o cafea...


Pentru astăzi v-am pregătit o cafea agreabilă...

În fiecare dimineață mă trezesc, mă închin, mă bucur...

Apoi îmi beau cafeluța. Cafeluța e primul moment de tihnă al zilei și e poate cel mai drag tabiet al meu. Dacă mă trezesc și nu pot să-mi satisfac acest moft, ziua demarează cu mai puțin aplomb ca de obicei.

Astăzi mi-am propus să scriu despre noi. Despre care noi? 

Despre mine, despre tine...toți suntem la fel.

Suntem la fel și altfel fiecare în parte. Suntem unici și diferiți dar toți simțim la fel, toți avem cam aceleași frici, aceleași emoții... pentru că în esență, toți suntem la fel.

Și chiar dacă lecțiile noastre de viață diferă, chiar dacă avem mai mult sau mai puțin din punctul de vedere al bagajului intelectual, al confortului financiar, al averilor dobândite, al nivelului de spiritualitate, la nivelul subtil al trăirilor interioare suntem toți cam la fel.

Suntem oglinzi unii în viețile celorlalți și fiecare vede în celălalt ceea ce se regăsește în el însuși.

Să avem grijă! Ceea ce le spunem noi celorlalți, ce reproșuri și nemulțumiri le adresăm lor se regăsesc de fapt în noi.

Să ne oprim și să ne întoarcem cu fața către noi. Să ne dăm voie să fim complet sinceri cu noi și să înțelegem ce avem de înțeles.

În definitiv și la urma urmei fiecare poate fi făcut responsabil numai pentru ceea ce spune și nu se poate face vinovat de ce înțelege celălalt.

Ceea ce intenționează să ne transmită cineva poate să nu corespundă deloc cu presupunerea dramatica sau imaginativă din mintea noastră.

Să ținem cont de asta și să pricepem că oricine vine înspre noi, nu vine pe gol. El poartă cu sine, undeva, cumva, o lecție pe care viața ne-o predă.

Și să mai ținem minte un lucru: viața ne predă aceeași lecție de atâtea ori de câte avem nevoie și sub atâtea forme, până o înțelegem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu