joi, 12 iunie 2014

Un compliment deosebit

Cel mai frumos compliment pe ziua de azi l-am primit atunci când ai intrat pe ușă și ai exclamat:
 
-         Mmm, ce bine miroase acasă! Miroase a tine...

Daaa...

Acasă miroase a mine și acolo unde-s eu vei fi întotdeauna acasă, dragul meu drag.

Voi fi întotdeauna liniștea...sau neliniștea simțurilor tale, calmul sau isteria gândurilor, căldura lipsită de aroganță din inima ta.

Sau poate mirosul de salcâm din nopțile albe, de lună și de mine pline, sau cel de friptură și cozonaci din jurul sărbătorilor de orice fel, fie ele Craciunul, Paștele, ziua ta sau ziua pisicii de pluș a copilului.

Ori câteodată sau deseori cel a parfumului scump ce ți se însinuează în nări, pe pernă sau pe sub piele, parfum pe care tot tu mi l-ai cumpărat și dăruit fremătând de emoție...

Daaa...acasă miroase a mine și e bine... dar numai și dacă am pe cine impregna cu ființa mea...

Iar pentru mine, dragul meu, acasă e oriunde aș pune urechea inimii mele pe pieptul și pe inima ta...


Îți mulțumesc că ești și că ești așa cum ești...pentru mine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu