marți, 2 septembrie 2014

Autoportret


Nu se poate să nu mă vezi...

Nu-ți încâlci privirea în gândurile mele crețe. Treci dincolo de ele.
Dincolo de priviri și de gânduri e o lume, o poveste...
Sau poate mai multe povești.
Poveștile din povestea vieții mele.
Nu toate au decorul roz. Nu toate au buget suficient pentru o recuzită potrivită.
Dar toate sunt autentice și sunt exact așa cum trebuie să fie.

Nu se poate să nu mă vezi.

Dimensiunile de 90-60-90 nu mi s-au potrivit niciodată. Nici măcar sufletul meu n-a încăput în asemenea tipare.
Nici sufletul și  nici mintea cu întruchipările ei cu tot..
În închipuirile mele sunt mereu o prințesă... una rebelă...
În vise sunt întotdeauna o prințesă, oare nu așa suntem toate?
Și totuși dacă mă privesc în oglinda realității cotidiene par doar un om.
Un om obișnuit dintr-o mare de oameni și-un necuprins de miracole.
O poveste într-un ocean de alte povești minunate despre viață.

Nu se poate să nu mă vezi.

Sunt ființa din spatele scânteilor din privirile ochilor mei.
Riscă-te și aventurează dincolo de ele...

Ți-o voi prezenta negreșit... și ție...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu