duminică, 19 octombrie 2014

Pledoarie pentru inocență

Nimic nu e întâmplător.

Din punctul de vedere al Universului, al divinității, nimic nu e lăsat la voia întâmplării.

Azi e o zi superbă de toamnă, una din acele zile care bucură firea, inimile oamenilor, pământul și existența însăși.

Și zilele sunt după inimile oamenilor.

Astăzi este ziua ne naștere a unicului nostru copil, Rareș.

O zi luminoasă ca sufletul lui minunat, pur și de o bunătate fără limite, greu de imaginat și imposibil de tradus în cuvinte.

Copiii sunt îngeri trimiși în viețile noastre ca să ne învețe despre noi.

Sunt cadouri pe care ni le face Dumnezeu atunci când suntem pregătiți să ne învățăm sufletele să ne vorbească despre noi.

Acum paisprezece ani am avut puterea să mă aliniez cu voința divină și să primesc un astfel de înger în viața mea.

Rareș, îți mulțumesc că m-ai ales pe mine!

Îți mulțumesc pentru lecțiile pe care mi le dai în fiecare zi!

Îți mulțumesc că mă încurajezi în tot ce fac și că te mândrești cu mine!

Îți mulțumesc că m-ai sprijinit, iubit, adorat încă de pe vremea în care erai doar  ”o unghie” pierdută prin măruntaiele universului sau ale pântecului meu binecuvântat.

Îți mulțumesc că nu m-ai lăsat să plec înainte de vreme din viața ta!

Te iubesc mai presus de vorbe, mai presus de gesturi și dincolo de toate închipuirile despre emoții sau sentimente pe care cuvintele mele ar putea să le povestească.

Mulțumesc că ești!

Mulțumesc, Doamne, pentru toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu