luni, 29 august 2016

Bună seara, dragostea mea!

Bună seara, dragostea mea!

Mi se pare că ieri, sau alaltăieri, nu-mi amintesc exact când, mi-am uitat zâmbetul la tine.

Îl așezasem pe raftul al doilea de sus, undeva lângă bătaia inimii mele de la tine din piept, știu bine.

Cum? N-ai observat că l-aș fi avut la mine când am intrat pe poarta inimii tale?

Se prea poate. Îl ascunsesem bine. N-aș fi vrut să mi-l fure careva în drum spre tine.

Eram de părere că n-aș fi în stare să trăiesc fără fericirea din ochii tăi, la vederea lui.

Să fi uitat să ți-l arăt, de emoție?

Nu-mi mai e clar. E prea multă învălmășeală în amintirile mele.

Prea multe sentimente scormonesc prin ele.

Prea multe lacrimi de fericire ating podul palmelor emoțiilor ce le șterg.


Bună seara, dragostea mea!

Nu-mi mai găsesc nicăieri zâmbetul...

Nu vrei să-mi spui dacă n-a rămas cumva pe la tine?

Cu drag, Oana ta...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu