joi, 25 august 2016

Hai să ne-nțelegem: nu boala ne omoară, ci diagnosticul!


Îmi place să spun că nicio boală n-a omorât niciodată pe nimeni.

Doar DIAGNOSTICUL o face și felul nostru de a ne raporta la El.

Nu te-ai întrebat niciodată cum de supraviețuiesc oamenii care trăiesc pe vârful muntelui fără medic, farmacii, vânzători de naturiste și de iluzii?

Am văzut pe Internet un filmuleț extraordinar care dovedește încă o dată cât de mult suntem afectați de reclamele la medicamente, eu le zic reclame la boli.

Nici n-avem idee cât de mult rău ne putem face singuri investind atenție în ceea ce ne face rău!!!!

Să trăiești sănătos nu înseamnă doar să mănânci sănătos, să dormi bine și să te constrângi să faci ceea ce-ți spun alții că e bine să faci.

Să trăiești sănătos înseamnă să-ți devirusezi creierul de toate toxinele moștenite și dobândite, să te decuplezi de la furnizorii de viruși din mediul tău și să te asculți pe tine.

Să mănânci ce-ți place, să faci ce vrei, să fii cum vrei, să fii atât de creativ pe cât ai nevoie, să te rogi cum crezi, cum simți... dar toate să fie făcute cu poftă de viață, cu credință și tărie.

Să fii cum îți place să fii, dar fără a răni sau a agresa pe nimeni și, cel mai important dintre toate, să iubești și să te lași iubit.

Fiindcă în IUBIRE tot ce am enumerat mai sus le faci ca de la sine.
Pentru că într-adevăr aceste lucruri se fac de la SINE...

Dacă am fi avut nevoie de un arsenal de oameni pentru ca fiecare om să traiască bine, probabil că Dumnezeu ar fi creat încă de la bun început un grup de oameni.

Așa el a făcut un singur om. Iar pentru ca acesta să se poată vedea așa cum e, a mai făcut unul...

El a făcut doar un el și o ea care să se completeze și să se iubească.

I s-o fi ”părut” că e suficient atât.

De ce-am fi noi acum de altă părere???


Fiindcă nici după atâta amar de vreme n-am priceput nimic?

Iartă-ne, Doamne, că nu știm ce facem!





Mulțumesc Doamne pentru toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu