duminică, 28 august 2016

Cartea

Nouă oamenilor ne plac poveștile.

Spuse, scrise... povestite frumos.

Ne place să știm despre alți oameni, despre viața lor.

Despre cum au trăit, simțit ori relaționat ei.

Ne place să ne identificăm cu ei în poveștile lor.

Ne place să trăim la timpul prezent, odată cu ei, toate experiențele lor trecute.

Mâine, 29.08.2016, e ziua de naștere a cărții mele.

Maine voi începe să scriu serios la ea, atât cât voi putea, în fiecare zi.

Fiindcă mâine se va împlini un cincinal de la un diagnostic, ce mi-a părut acum cinci ani, necruțător.

Și vreau să sărbătoresc acest eveniment, așa cum se cuvine.

Intenționez să scriu ceva ușor de citit, dar pilduitor, din care să se poată învăța multe.

Nu cunosc încă titlul cărții.

Deocamdată îi spun ”Cartea”.

Ea va începe așa:


CARTEA

Pentru că orice om poate să-și îndeplinească în orice moment menirea. 

Fiindcă oricine are dreptul să-și îndeplinească visul, acel rost pentru care a venit pe Pământ, în orice moment al vieții sale. 

Pentru că menirea omului e întotdeauna la îndemâna lui, dar doar un singur moment din toate îi dă acestuia curajul necesar spre a purcede spre îndeplinirea ei.

Așa a apărut această carte, în spatele căruia e un suflet care-ți vorbește dincolo de rânduri, în limbajul nerostit al tuturor sufletelor.

 Așa a apărut ea în astă lume... la fel cum am apărut și tu și eu și noi...


 Ea va fi și despre mine și despre tine și despre noi...

Da, da...chiar și despre tine...

Acum mă opresc din scris.

Să-ți fie bine!
Oana Denis Rotariu, cu drag




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu