marți, 29 aprilie 2014

Scrisoare deschisă celor care citesc aceste rânduri

De ce scriu?

Scriu pentru a evada din realitate. Pentru că simt că nu aparțin acestor vremuri, că mi-ar fi plăcut să mai trăiesc un pic de eternitate în epoca romantismului.

Pentru că atunci când scriu, cuvintele au puterea de a mă face să mă simt, în sfârșit, frumoasă.


De ce scriu?

Scriu pentru că toate lacrimile par să-și găsească un rost, toate bucuriile un sens, toate dorurile o cale și toate emoțiile bune sau rele se dezamorsează și se transformă în ceva ce pare să nu rănească pe nimeni.

A scrie e motivul pentru care de abia aștept să mă trezesc în fiecare dimineață, e una dintre rațiunile pentru care mă bucur că trăiesc.


De ce scriu?

Scriu să-mi vindec inima de indiferență, de igoranță, de pasivitate, de negativism.

Pentru că îmi place să mă păcălesc că lumea în care trăiesc poate deveni mai frumoasă și mai bună doar citind, uneori, ceea ce câteodată, îndrăznesc eu să scriu.


De ce scriu?

Scriu pentru că mi-e drag să scriu și pentru că mi-era dor de-o viață întreagă să fac asta.

Scriu fără a avea pretenții de scriitor, de poet și fără a mă considera un prețios exemplar al speciei umane.


De aceea, te rog să-mi ierți toate stângăciile, toate încercările mai mult sau mai puțin reușite de a exprima vibrațiile și frământările ființei mele și te rog să nu-mi răpești bucuria de a așterne, din când în când slove în fața ochilor tăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu