miercuri, 30 aprilie 2014

Întotdeauna vom avea locul nostru sub Soare, oriunde ar fi el...


Nu contenesc să mă tot minunez cât de sofisticată e natura umană și cât de mult rău știm să ne facem complicând lucrurile inutil.

Mă tot gândesc cât de înțelepți puteau fi bunicii noștri în simplitatea cu care știau ei să trăiască viața.

Chiar dacă am priceput că într-adevar toate filmulețele dramatice pe care singuri ni le proiectăm pe ecranul de la mansardă ne pot face mult rău, atât de mult încât ne pot chiar anihila definitiv, uneori tot mai uit asta.

Am aflat că Dumnezeu ne-a făcut nu pentru a ne distruge, ci pentru a învăța, că fiecare încercare reușită sau eșuată a vieții noastre nu e nici victorie și nici greșeală, ci doar experiment sau lecție de viață.

Fiecare dintre noi are o valoare inestimabilă și ea nu crește și nici nu scade odată cu aprecierile celor din jur, ci numai odată cu dezvoltarea conștiinței noastre.

Iar și iară simt că El înseamnă iubire și atâta timp cât facem totul cu iubire vom avea nădejde că tot ce se întâmplă e spre binele nostru.

Că întotdeauna avem tot ce avem nevoie, atât cât avem nevoie, vom avea întotdeauna un loc sub Soare care ni se cuvine și nu ne rămâne altceva de făcut decât să experimentăm o viață extraordinar de frumoasă.

Nu mă pot sătura să admir cât suntem de frumoși și buni atunci cand iubim.

Sunt recunoscătoare că mi s-a îngăduit să pricep că mai am încă un număr nelimitat de lucruri de priceput!!!

”Cine priveşte în afară, visează. Cine priveşte înăuntru, se trezeşte.” - citat din Carl Gustav Jung

2 comentarii:

  1. Picuri de iubire pentru tine ! Pic cu pic , în fiecare zi ! Că tare frumos le scrii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pic, pic....curge încet, frumos, firesc și se prelinge peste tot...prin mine...ca să revină ușor, înapoi înspre tine, înspre voi...

      Mulțumesc că ești, Liliana!

      Ștergere