marți, 26 august 2014

Iubește-mă... doar...



Dacă mă iubești nu aștepta să bat la poarta viselor tale.

Iubirea n-are nimic a face cu zădărnicia gândurilor tale nebunești.

Nu scruta zările să vezi dacă vin în calea așteptărilor tale, doar ca să mă sorbi într-un cântec de dor.

Dacă mă iubești nu mă aștepta în conul de umbră al stelelor, sperând să-mi furi un sărut.

Nu mă aștepta nici să umblu desculț prin grădina speranțelor tale.

Dacă mă iubești nu-mi îngenunchea zâmbetele în templul stângăciilor tale.

Nu-mi încorseta cuvintele în dorurile tale, nu-mi sufoca sufletul în vinovății fără noimă sau fără rost.

Dacă mă iubești, iubește-mă...

Dar nu transforma darul pe care poți să ți-l faci singur iubind în corvoada așteptărilor tale pe care să mi le legi de picioare ca să le trag după mine...

Dacă mă iubești... iubește-mă...

                                                               
... doar iubește-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu