sâmbătă, 23 august 2014

Mai bine altfel decât bine


August 2014

   Cum ești?
   Bine.
   Ma bucur mult!

   Știi eu... eu sunt foarte supărată pe dinăuntru, dar foarte fericită pe dinafară?

   Cum adică pe dinafară?  Ești fericită pe-de-rost, încerc eu un spirit de glumă. E o fericire pe care ai învățat să o afișezi tot timpul, dar pe care n-o regăsești în tine?




   Da.
   Offf!
   Tu nu faci așa?
   NU.
   Citindu-ți rândurile de pe blog, chiar mă întrebam dacă tu chiar crezi ce scrii pe acolo?

   De ce întrebi? Nu îți par autentică?
   Ba da.
   Atunci?
   Nu știu.

   Eu cred mie în sută în tot ce spun şi în tot ce scriu. Tu ai judecat scrierile mele prin prisma percepțiilor tale. Ție ți-e greu să ”te expui” așa cum o fac eu. Tu te ascunzi de lume și de tine în tine.
   Așa-i.

   Mai ești supărată pe dinăuntru și fericită pe dinafară, cum spui?
   DA.

   Întoarce-te pe dos! Lasă supărarea pe dinafară și fericirea pe dinăuntru. Cerul va lumina peste supărarea ta până o va face să-ți zâmbească și  până va putea zâmbi de la sine. Apoi vei putea să te întorci din nou pe față. Oricum nu va mai conta...pentru că ceea ce se va găsi înăuntru se va regăsi și pe dinafară și nu vei mai putea face diferența.
   Bine, răspunde cu jumătate de gură, lipsindu-i convingerea... Bine.

   Iartă-mă, dar în locul tău mi s-ar fi acrit până acum de atâta bine! Iartă-te, iartă, iubește și dă-ți voie să fii autentică... nu bine, doar autentică. Înafară de tine, nimeni nu are sau nu ar trebui să aibă nicio pretenție de la tine. Așa că fii veritabilă și nu te mai obosi să fii într-un fel sau altul.
 


Tot august 2014 :)
   Bine.

   (...exasperată) Cum zici că ești?

   Nu știu...parcă altfel...

   Mai bine altfel decât bine... Mult mai ”bine”...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu