vineri, 15 august 2014

”Viața noastră se compune din momentele pe care le ținem minte”



Se spune că ”viața noastră se compune din momentele pe care le ținem minte”.

Oare când dormim suntem morți care visează despre viață?

Mai suntem pe undeva pe-acolo sau suntem duși?

În momentele pe care nu le ținem minte oare ce-am făcut?

Oare Dumnezeu le mai ține minte?

Dacă nu, ar fi atât de simplu să ne mântuim... Am reține doar momentele frumoase, în care am fost buni, cele în care am știut să iubim și gata...

Oare cei care au Alzheimer n-au trăit niciodată?

Viața noastră se compune numai din momentele pe care le ținem minte, numai din punctul de vedere al minții noastre.

Dacă am întreba inima, din punctul ei de vedere poate că viața noastră ar fi traseul urmărit de iubirile, sentimentele și gândurile care au generat emoții în amintirile ei.

Cine are dreptate: mintea, inima... ?




Oare atunci când ne ținem minte și suntem, oare cine suntem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu