miercuri, 16 iulie 2014

Doar atât


Nu mă compara cu o fostă iubire,
Cu o viitoare emoție,
Cu o durere sau vreun dor.
Nici cu o floare sau cu vreun fior
Care-ți trece pe șira spinării
Sau a coloanei vertebrale a rațiunii tale
Care gândește despre mine.
Nu mă compara cu o poezie, cu un cânt,
Cu gura de aer lipsă a sufletului
Gâtuit de emoția de a da cu ochii
De privirea mea.
Nici cu stelele, ori cu luna
Sau cu soarele cu cer cu tot...
Nu-mi compara inima
Cu trăirile uitate sau ițite
În inima ta...
Nici cu vântul ce-ți mângîie
Ridurile îmbătrânitelor dureri,
Nici cu zâmbetul unui fluture
Pe care azi l-ai simțit în stomac
După nu știu câtă vreme
Și pe care nu-l știai amorțit
Între măruntaiele tale...
Nu mă compara cu nimic...
Toate sunt doar cuvinte...
Holograme ale închipuirilor tale,
Ale lacrimilor și zâmbetelor tale cu chip.
Pe mine ai să mă găsești
În spatele tuturor cuvintelor,
În spatele tuturor zâmbetelor,
Deasupra lacrimilor
Și adânc în liniștea
Ce se ascunde
În vidul Universului.
Nu mă compara cu nimic...
Închide doar ochii,
Taci, zâmbește, simte... și-atât...

Doar atât...

4 comentarii:

  1. din cauza unui nou an
    celalalt care nici nu intelege ca a trecut
    nu mai conteaza
    dar dintr-un fel de respect mostenit fara explicatie sau profit imediat
    il numim istorie - daca suntem os domnesc/ daca nu e doar trecut ... dar e al nostru
    si cand adunam mai multi
    se numesc amintiri !
    si suntem importanti si mandri de amintirile noastre - asa e ?

    RăspundețiȘtergere