marți, 29 iulie 2014

Unile ”imperfecțiuni” înnobilează

Ne întorceam cu mașina de la Cluj și soțul meu remarcă: ”Mașina din față e aproape ca a ta.”

Am scanat-o dintr-o privire: era vopsită perfect, n-avea zgârâietura din stânga, nu avea hiba de la portbagaj pe care o știam doar eu...


Și mă trezesc răspunzând: ”Nicidecum! A mea e cu mult mai frumoasă!!!”
Apoi realizez brusc că am perfectă dreptate.

Conștientizez în sfârșit că o zgârâietură sau o hibă purtate cu demnitate conferă de fapt adevărata frumusețe și distincție a unui lucru și mi-l apropie mai tare de suflet.

Deci așa, care va sa zică...


Așa e și cu oamenii: nu spilcuiala și perfecțiunea trăsăturilor sau a corpului îi face mai atrăgători, ci micile imperfecțiuni care le conferă culoare, formă și conținut...

Până la urmă fiecare cicatrice, orice rid sau urmă vizibilă sau invizibilă a trupului sau sufletului nostru e rezultatul framăntărilor prin care trece ființa spre desăvârșire.




Mulțumesc, Doamne, pentru toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu