duminică, 4 mai 2014

Cafeluța de dimineață...04.05.2014

Bună dimineața!

Cafeaua de azi e simplă, ușor aromată, dar îți propun ca la fiecare înghițitură să închizi ochii, s-o savurezi și să definești câte un scop nobil pe care să-l duci la indeplinire astăzi.

Eu am băut deja jumătate din ea...și mi-am propus ca astăzi să fiu iubire, să fiu în armonie cu mine și cu toți cei din jur, să fiu compasiune, să fiu bună, să ofer bunătate...

Uuuuuups, cred că am luat înghițiturile cam mari, pentru că deja am reușit s-o termin...așa că o să-mi mai pun o cafeluță s-o beau cu voi.

Următoarea înghițitură e pentru compasiune.

Să nu fim indiferenți la suferința altora. O să-mi spuneți că de fapt suferința nu există, că ne-o inducem singuri și aveți perfectă dreptate.
Ne confruntăm ades cu varii situații care nu sunt nici bune, nici rele. Ele doar sunt, dar noi, cu mintea noastră, construim pe marginea situației o poveste, care uneori poate fi mult mai dramatică decât este cazul.
Și în funcție de percepția și imaginația noastră, aceste gânduri sunt transpuse în plan fizic ca emoții pe care le resimțim ca pe o durere.

Gândurile nu dor, situațiile nu dor, ci percepția noastră și conotația pe care o dăm poveștii induce durere.
Și chiar dacă noi suntem cei care facem asta, să nu întoarcem spatele celor care sunt în suferință, pentru că și noi suferim deseori.
Și când spun suferință nu mă gândesc doar la boală, ci la tot ce înseamnă disconfort, neplăcere, durere...

Și e atât de ușor să fii bun !!!

O persoană aflată în suferință nu are nevoie de multe lucruri. E de ajuns să-i fii alături, să-i dăruiești iubire, compasiune, o privire caldă, o vorbă bună și poate, uneori un umăr pe care să plângă, sau o mână care să o ajute să se ridice.

Suntem oameni, suntem fragili, suntem vulnerabili... 
Să învățăm să ne lingem rănile unul altuia și nu să ne facem răni unul altuia... pentru că până la urmă, toți suntem la fel.

O duminică care să-ți meargă la inimă, îți doresc! Mai ales...ție...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu