marți, 13 mai 2014

Cafeluța din 13.05.2014

Bună dimineața!

Pare că astăzi cafeaua n-a reușit să mă aducă încă cu picioare pe pământ...

De ce spun asta? Pentru că tot soiul de întrebări, mai mult sau mai puțin ezoterice, mi se plimbă prin gânduri.

Ceea ce trezește e întotdeauna LUMINA.

Dar lumina unde o căutăm? De unde vine?

Ca să mă trezesc pe mine cel adevărat unde o caut? În exterior sau în interior?

Dacă o caut în exterior înseamnă că eu sunt înafară?

Dacă o caut în interior sunt înăuntru?

Dacă sunt înafară sunt departe?

Dacă o caut înăuntru cât de departe trebuie să sap, până unde trebuie să duc lumina ca să mă regăsesc?

Eu nu sunt nici înăuntru, nici înafară, nici aproape, nici departe, niciunde, nicăieri...

Sunt doar acolo unde e Dumnezeu care-mi luminează mereu calea, sufletul și pe mine....

 
Nevoie de tine

Am nevoie de tine
Să luminezi asupră-mi
Ca să pot străluci



Mulțumesc, Doamne, pentru toate!


O zi frumoasă să ai! Și tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu