duminică, 25 mai 2014

Elogiu unei prietenii sublime

Despre prietenie s-au spus, scris și cântat multe.

Ce înseamnă prietenia pentru mine? Prietenia e unul din bunurile cele mai de preț pe care cineva le poate avea.

Atâtă vreme cât am parte de prietenie, iubire și credință, din punctul de vedere al sufletului mă pot considera un om complet.

Prietenia este mai mult decât un sentiment, e o punte de legătură care unește pe veșnicie două suflete care se prețuiesc. 

E un sentiment frumos, sacru, curat, sublim, măreț, desăvârșit, care merită înălțat pe piedestalul cel mai înalt al trăirilor omenești.

Sunt o privilegiată a sorții.

O spun ori de câte ori am ocazia, mulțumesc și sunt recunoscătoare pentru toate, dar și pentru prieteniile minunate pe care am onoarea să le port la reverul inimii mele.

Și ca exemplu că ceea ce vorbesc nu e din povești sau din imaginația sau închipuirea mea vastă, am ales să vă dau ocazia de a lectura mesajul de ”La mulți ani!” pe care mai mult decât prietena mea care e în Canada de zece anișori mi l-a trimis via email, mesaj care m-a înobilat, bucurat, impresionat, fericit și îmbogățit.

Mulțumesc că ești, draga mea Micșunea dragă! Te iubesc sunt două cuvinte mult prea searbăde pentru a putea transmite ce simt eu pentru tine...și acum și pentru toți ai tăi...

Vă iubesc și vă prețuiesc peste măsură!

Mulțumesc, Doamne, pentru toate!



”Dragutza cu palariutza : Happy Birthday!!!!! 

Dupa ce mi-am batut capul o dupa-amiaza ce aranjament floral sa-ti trimit, am ajuns la concluzia clara ca si cel mai scump dintre ele va pali in fata buchetului ales de Doru tau.

Dupa ce-am ascultat ore in sir cintece de dragoste si citit declaratii si urari pentru prieteni de ziua lor, am ajuns la concluzia ca nimic nu poate spune sau cinta ce simt eu pentru tine.

Asa ca voi fi autentica, spunindu-ti din suflet: Te iubesc surioara mea draga!

Viata e o alegere, dar dragostea nu.

N-am ales sa te iubesc, sa te pretuiesc ca pe cel mai rivnit si invaluabil talisman c-am vrut, nu iubitica mea, tu, prin felul tau de-a fi, vesela si exuberanta, calda si afectuasa, sincera si dreapta m-ai cucerit acu multa vreme.

Si anii n-au facut decit sa ne apropie mai mult, distanta ne-a facut sa ne dorim mai mult.

Ai trecut prin clipe grele, dar asa cum spuneai ele te-au facut sa realizezi ceea ce esti, te-au slefuit si acum stralucesti, nu numai pentru mine ci pentru toti iubitorii de adevar si frumos.

Ai devenit complexa, inteleapta, cautind si gasind dedesupturile ingropate in praf si ignorate prin graba cotidiana, le-ai adus la lumina si le-ai dat un nume, amintindu-ne ca uneori uitam sa traim.

Ai devenit copil, femeia copil ce-a' dichisit gindurile' si le-a dat culoarea vorbelelor aratind lumii intregi ce frumos e sufletul tau.

Eu il stiam demult, de multa vreme si l-am iubit din clipa in care ai ales sa fii prietena mea.

Sa nu te schimbi Onutza mea draga, sa incununezi mereu in mestesugul scrisului gindurile ce lumea le uita sau le ignora, sa visezi si sa-ti cinti visele aducind soarele, primavara, speranta si dragostea noua tuturor.

Sa ramai mereu asa frumoasa, acum mai frumoasa ca niciodata, si asta doar ca i-ai dat voie sufletului tau sa rasara pe fata ta, si i-ai dat voie lumii sa-l vada.

Sa fii mereu apreciata, implinita, sa radiezi mereu de fericire si sa ne insezinezi mereu cu risetul  si voiosia ta molipsitoare.

Te iubesc scumpa mea si multumesc bunului Dumnezeu ca esti parte din viata mea, esti nestemata mea nepretuita!

La multi ani, buni si fericiti cu dragoste alaturi de cei iubiti, iti dorim, te imbratisam cu dor si te sarutam cu foc, noi toti, Teo, Finu' Micsuneaua ta si Li 

PS. Si ceva 'silly' sa-ti aduca un zimbet . Dupa cum bine stii, risul e cel mai important ingredient in reteta fericirii. 
Sa ai parte doar de zimbete si bucurii acum si-n toti anii ce vor veni!!!!! Rimeaza, nu?”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu