duminică, 4 mai 2014

Îndrăzneala de a fi

Eram sus, sus de tot, pe un vârf de munte, care a îndrăznit să înțepe o pătură de nori, așezată peste tot, de jur împrejur, la picioarele mele. 

Am închis ochii, mi-am deschis aripile și mi-am imaginat că zbor. Zbor de la mine la tine, de la tine la mine, uit de mine.
Sunt doar eu. Sub mine o pătura de nori, deasupra strălucirea soarelui.


Sunt doar eu pe tot Pământul. Lumea de jos n-o văd, n-o aud, n-o simt, parcă nu există.


Și totuși ea n-a dispărut doar pentru că eu n-o văd. Ea e acolo, zumzăind interminabil de viață, mișunând și vibrând, ca un mușuroi uriaș.


Ea e acolo, eu știu că e acolo, dar n-o văd, n-o simt, doar o gândesc.


Deasupra mea e cerul limpede, albastru, infinit și mult, mult soare, luminos, intens, strălucitor.


Nu pot vedea dincolo de Soare, dar știu că EL e acolo. Nu e absent doar pentru că ochii mei nu pot vedea dincolo de Soare. 


EL e acolo chiar dacă doar uneori pot să-L gândesc și rareori să-L simt.

E acolo cu mine, lângă mine, în mine...

Închid iar ochii, dau Soarele și norii la o parte, îmi dau voie să simt că plutesc și să îndrăznesc ... să-mi amintesc să fiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu