luni, 12 mai 2014

Știi tu?


Știi?

Tu nu m-ai întrebat niciodată ce-aș fi vrut eu să-ți răspund.

Nu i-ai dat sufletului meu nici o șansă să-ți povestească tot ce-ar fi vrut și-ar fi știut el să-ți spună despre mine.

Am povestit mereu nimicuri cu ștaif, minunate frustrări ce nu-și găseau drum decât în vorbe fără rost, fără noimă și fără sens.

Dar ce-aș fi vrut să-ți spun, ce-aș fi putut spune pentru ca să te mângâi pe dinăuntru așa cum am făcut-o mereu cu gândul, pe dinafară, a rămas mereu nespus.


Și tare-mi pare că va rămâne nespus pentru totdeauna... doar pentru că tu de fapt știi... 


Știi tu?


3 comentarii:

  1. tare frumos transpuse gandurile .
    simtim, gandim, dar de cele mai multe ori e atat de greu sa si transmitem celorlalti

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, ne e greu mai ales atunci cand ne pasa, cand sentimentele sunt adevarate si cand persoana e foarte speciala pentru noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Se întâmplă uneori, să moară cuvântul între oameni .

    RăspundețiȘtergere